Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

dinsdag 4 augustus 2009

De smaak te pakken

De gasten van deze week blijken een uitstekend testteam. Zo heb ik ze voorafgaand aan de wekelijkse BBQ nog even een cake voorgezet en nog een 2e keer 2 cakes gebakken op één dag - kijk, dat schiet tenminste een beetje op. Nou moet ik natuurlijk niet vergeten om er ook over te schrijven op deze blog.... Vandaar dat zometeen nog even een klein beoordelings -inhaalslagje volgt van maar liefst 3 cakes! Voor vanavond heb ik er trouwens ook al meerdere op de planning staan - ik ga zo dus maar eens een extra cakeblik halen om meerdere tegelijk te kunnen bakken.
groetjes, Lisette

1 opmerking:

  1. Leuk dat jullie B&B zo goed loopt!!! Heerlijk, geniet er maar van.... het is dat het een eind uit de buurt is en we 2 honden hebben andersssss!
    Ik hoop dat je ondanks alle drukte ook een beetje kunt genieten!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen