Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

woensdag 23 maart 2011

Mijn allereerste tweet is een feit

He lieve blog-volgers. Ja, ja, het moment is daar: ik heb zojuist mijn eerste tweet 'gepost' (of is het gemaild? geplaatst? -geen idee). Nooit gedacht dat ik mij nog eens op het twitteren zou gaan storten. Maarja, als zelfs Jan Mulder gaat twitteren kan je toch echt niet meer achterblijven.

Ik heb net een geweldig boek over social media gelezen 'meisje van de slijterij', waarin Petra de Boevere op pakkende wijze haar internet-ervaringen deelt. Al de redenen die mij tegenhielden om te gaan twitteren -onbekendheid,angst,wie zit nou op mijn getweet te wachten,scheiding zakelijk/privé- heeft zij ontkracht.

Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een eigen account aangemaakt. Ik blijk ooit in 2009 al één keer een bericht te hebben geplaatst voor ons bedrijf La Panacée. Dat was meer als algemene aanmelding - compleet vergeten dat ik dat ooit had gedaan eerlijk gezegd.

Ik moet nog wel een beetje wennen aan het idee. Ik zit als een idioot een beetje op knoppen te drukken en moet mezelf nog echt wegwijs maken binnen twitter. Ach, dat mag de pret niet drukken. Volgens mij heb ik dat in no-time in de smiezen. Eén groot minpunt is dat je maar 160 tekens (ofzo) per tweet hebt. Voor iemand die wat lang van stof kan zijn (ahum) is dit wel even wennen.

Mocht één van jullie toevallig ook op twitter zitten dan zou ik het leuk vinden als we ook daar met elkaar contact kunnen houden. Mijn twitteraccount is: @Venselaar.
Hope to see you on twitter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten