Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

dinsdag 24 mei 2011

Nieuwe blog www.onzefransekeuken.nl

He lieve volgers,

Wat een geduld hebben jullie toch met me. Ja, ik ga deze blog echt afmaken, maar ondertussen lopen andere trajecten en hebben we ook nog een chambres & table d'hôtes te runnen... :-) Best druk dus. Wel heel leuk allemaal. De laatste cake-verslagen komen eraan.

Nieuwe cakerecepten - dit keer onze eigen recepten - volgen na afronding van deze blog op onze nieuwe blog die we vandaag online hebben gezet: www.onzefransekeuken.nl

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Laten jullie het me even weten via reactie op deze blog/mail/twitter? Zou ik leuk vinden.

1 opmerking:

  1. Ik zie nu pas dit blog voor het eerst. Ik ga zelf binnenkort een clafoutisproject starten zodra ik het kookboek binnen heb. Leuk om te lezen hoe je het cakeproject hebt opgezet. Ik ben benieuwd naar je laatste cakes.

    BeantwoordenVerwijderen