Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

woensdag 25 maart 2009

Cake 7: Cake à la vanille

Het is maar goed dat ik dit project ben aangegaan. Het fijne is namelijk de discipline ervan. Normaal gesproken had ik vandaag echt geen cake gebakken; eerlijk gezegd staat mijn hoofd uberhaupt niet naar koken. We zijn namelijk nogal gaar. Niet heel verwonderlijk gezien de werkdruk van de verbouwing en het aantal klusuren dat we draaien, maar toch...
Nu moet ik mijzelf er toch toe zetten, want deze eerste weken wil ik in ieder geval 2 cakes per week halen. Kijk, dat werkt tenminste!
Vandaag een redelijk standaard cake als je het mij vraagt - cake met vanille.
Een echt - even tussen de bedrijven door - cakeje dus. Past prima bij deze hectische dag.

Oordeel Cake/recept 7:

Smaak; structuur goed en smaak gewoon prima. Echt een goede standaard cake voor bij de koffie zullen we maar zeggen.
Bereiding;
Piece of cake
Cijfer;
7 +

Geen opmerkingen:

Een reactie posten