Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

woensdag 11 maart 2009

Een rustmomentje

Vandaag staat cake 3 op het programma. Ik heb er zin in. De ingredienten heb ik al gehaald met de rest van de boodschappen en vanavond na het klussen ga ik hem even in elkaar draaien.

We zitten momenteel in een nogal heftige verbouwing - we zijn een oud en vervallen boerderijcomplexje helemaal aan het verbouwen tot chambres d'hôtes. We zijn inmiddels een jaar bezig en hebben nog 6,5 week te gaan voor de opening. Er moet nog veel gebeuren. Best een heftige fase dus. Vandaag ben ik de houten balken van het plafond in een van onze toekomstige gastenkamers aan het beitsen.

Heb je tijdens zo'n drukke periode dan nog wel tijd en zin om een cake te bakken?
Nou ehh, ja, eigenlijk wel. Tijdens het maken van de cake heb ik een klein momentje
helemaal voor mezelf. Een rustpunt in deze verbouwingschaos. Heerlijk!
Het is een prima timing geweest om nu te starten met het cakeproject. Enige minpunt is dat ik voor de bereidingen ben aangewezen op een tweepits-campinggasstelletje en mini-oven, maar ach. Eigenlijk gaat ook dat best goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten