Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

zondag 15 maart 2009

Een zelf gevangen bedankje

Een van onze bouwvakkers overhandigt mij een plastic tasje. Er blijken drie versgevangen forellen in te zitten. Ze hebben meegedaan met een lokale viswedstrijd en gewonnen. Apetrots tonen ze de betreffende forel, waarmee ze het vangstrecord hebben gevestigd. Een enorme joekel! Mijn tasje voelt warm aan en ze leggen mij uit dat de eigenaresse van de forellen-(kweek)-vijver de vissen al gelijk na de vangst heeft klaargemaakt. Ze vonden het wel een leuk bedankje voor alle cakes die ze van ons krijgen. De forellen smaken echt super!
Nou maar hopen dat zij de komende tijd net zo genieten van de verschillende cakes die ik ze nog ga voorschotelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten