Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

zaterdag 29 augustus 2009

Cake 44: Cake au citron

Deze cake is precies zoals hij klinkt - een standaard cake. Dit is voor mij DE koffiecake - het recept levert wat je verwacht. Niets spannends. Mijn gasten waren tevreden met een plak cake bij de koffie. Zelfgemaakt smaakt toch altijd lekkerder. Toen ik liet weten dat dit één van de cakes van mijn cakeproject was werden er wel een paar wenkbrauwen opgetrokken. dit is toch gewoon cake? Inderdaad! Ook die verdienen blijkbaar een plekje in een kookboek. Ga er verder geen woorden aan vuil maken. Dit is wat mij betreft het basisrecept voor de bij-de-koffie cake.

Oordeel Cake/Recept 44;
Smaak: Prima - zo smaakt een cake
Bereiding: Simpel; want dit is een basiscake
Cijfer: 7 (tja, wat moet je met een basiscake -kan er niets verkeerd aan vinden, maar is natuurlijk ook niet spannend)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten