Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

woensdag 14 oktober 2009

Lange stilte op de blog......is voorbij

Het is weer een tijdje erg stil geweest op de blog; De reden? Einde van het eerste seizoen komt eraan en we zijn best een beetje moe. We hebben de afgelopen week voor het eerst weer even een momentje voor onszelf gehad - heerlijk uitgeslapen en even bijgetankt. Morgen komen de laatste gasten van het seizoen - herfstvakantie - en daarna is het voorbij. We hebben een topseizoen gedraaid en daar ben ik enorm trots op!

Ik heb nog wel 5 cakes gemaakt de afgelopen paar weken en die zal ik zsm bijwerken op de blog.
Komende week zullen daar weer een paar bijkomen. Daarna hoop ik netjes volgens schema te blijven bakken.....

Bedankt voor alle lieve mailtjes. Ik ben NIET gestopt met het project. Ga gewoon door. Kwam er alleen even niet van om de blog bij te werken.
Liefs, Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten