Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

maandag 2 november 2009

Oeps..wat vliegt de tijd

Onze laatste gasten van het seizoen zijn vertrokken en wij hebben vakantie. Dus: slapen - slapen en nog eens slapen. Het bijwerken van mijn blog -laat staan nieuwe cakes bakken - is er dus even niet van gekomen. Toch blijft het op de achtergrond de hele tijd rondzeuren in mijn hoofd -ik moet cakes bakken - ik moet mijn blog bijwerken....Wat is het gevolg? - studie ontwijkend gedrag van de bovenste plank!

Alles moet hier winterklaar worden gemaakt en daarnaast zijn we alweer druk bezig met onze volgende verbouwing. We moeten onze prive vertrekken op de eerste verdieping van ons woonhuis namelijk nog maken (onze eigen slaap/badkamers). Bovendien heb ik net al onze walnoten geraapt en ben ik druk bezig om een traditionele notenmolen hier in de omgeving zo ver te krijgen om onze (kleine) voorraad te persen voor eigen notenolie. Zou toch zo'n leuk nieuw souvenirtje voor komend seizoen zijn. Ik hoop dat het gaat lukken. Ook de lavendelzakjes voor volgend jaar heb ik gevuld (is dat klusje maar vast gedaan). Ik hoop dat ik er dit keer genoeg heb, want afgelopen seizoen was alles eind juni al weg. Ook moet ik nog steeds een fotoalbum maken van de verbouwing, waardoor ik uren achter mijn laptop zit en probeer om ruim 1500 foto's in een hema-online fotoalbum te proppen - inderdaad NIET ZO MAKKELIJK....heb inmiddels maar besloten om boeken te maken per onderdeel...hoofdhuis, bijgebouwen, zwembad etc. Hema heeft dus een goede klant aan ons deze winter.

Nu ook weer de focus op het project. Zal toch mijn eer te na zijn als het niet lukt. Ik ga (inderdaar voor de 'weet ik niet hoeveelste keer' aan de slag - zo'n projectje is toch lastiger dan je denkt). Ik hoop dat jullie me nog niet zat zijn. Wederom bedankt voor alle leuke en aanmoedigende mailtjes. I won't let you down (I hope)..

Veel liefs,
Lisette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten