Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

zondag 12 september 2010

Cake 93 & 94 - ZUCHT.......

Ik raak een beetje moedeloos - wéér twee recepten met gefonfijt fruit. Sorry Sophie, maar ik ben echt klaar met dit soort recepten. Ik ga er dan ook niet teveel woorden meer aan besteden, want ik denk dat mijn mening bij recept 91 voor zich spreekt.

Cake 93 is een cake met geconfijt fruit. Enige aanpassing ten opzichte van recept 91 is de soorten fruit. Dit keer is het kersen, rozijnen, sinaasappel en citroen.

Cake 94, een variant op cake 93 voegt ook nog caramel, amandelen en rozijnen toe.

Beide cakes zijn geen succes. Onze gasten vinden ze ok, maar lijken qua smaak het meest op een klassieke tulband. Niemand is echt enthousiast - ik zelf nog het allerminst. Jammer..

Oordeel cake / Recept 93 & 94
Smaak: Tulband. Je moet ervan houden
Bereiding: Simpel
Cijfer: 5 & 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten