Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

dinsdag 22 februari 2011

Boekenblog: Wat leest Lies ?

Lieve volgers van mijn cakeblog,

Even een kort berichtje tussendoor: Ik ben naast deze blog ook een nieuwe blog gestart om mijn ervaringen te delen van een 2e grote hobby: lezen!

Op mijn boekenblog bespreek en beoordeel ik de boeken die ik lees. Zowel lees- als kookboeken zullen de revue passeren, want ik lees alles wat los en vast zit. Aan verschillende genres geen gebrek. Ik zou het heel leuk vinden als jullie ook die blog gingen volgen.
Deze nieuwe blog is te vinden op: http://www.watleestlies.blogspot.com/

Overigens zijn de plannen voor een volgende kookblog ook al in volle gang. Eerst dit cakeproject afronden natuurlijk, maar daarna zal ik jullie echt niet in een gat laten vallen :-)
Ik heb genoeg leuke nieuwe ideeen en invalshoeken voor een nieuw project......
ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Lisette
ps: erg leuk om de stroom aan reacties in mijn mailbox te zien na de update van deze cakeblog van gisteren. Jullie zijn geweldige blogvrienden. Bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten