Het bewuste kookboek

Het bewuste kookboek
de basis voor mijn cakeproject

maandag 21 februari 2011

Time flies......

We zijn al weer een maandje of wat verder sinds mijn laatste berichtje. Iedereen denkt waarschijnlijk dat ik triest de aftocht heb geblazen na cake 100, maar niets is minder waar.
Ik heb alleen de resultaten nog niet op de blog bijgewerkt. Ik heb echt werkelijk bewondering voor al die twitteraars en blogmensen. Om iedere keer weer achter de pc te kruipen om berichtjes in te typen. Ik ben gewoon de hele dag met zoveel dingen bezig, dat het er gewoonweg niet van gekomen is.

Tijd voor een update. Het cakeproject is in stoomtempo doorgegaan na mijn laatste bericht van cake 100. Hier volgen dan ook weer wat beoordelingen.

Bedankt dat jullie me trouw zijn blijven mailen en volgen!
Liefs,
Lisette

1 opmerking:

  1. Ha Lisette,
    wat ontzettend leuk om weer een berichtje van jou te lezen! ik ben blij dat het alleen tijdgebrek was om achter de pc te kruipen dat je ervan weerhield. ik ga snel je nieuwe beoordelingen lezen!
    hartelijke groet!

    BeantwoordenVerwijderen